آریامپ

شرایط و قوانین ثبت سفارش عکس آریامپ

شرایط و قوانین ثبت سفارش عکس آریامپ
5/5 - (1 امتیاز)
  • شرایط و ضوابط استفاده از سایت
  • شرایط و ضوابط استفاده از محصولات
  • ارسال سفارشات

استفاده از وبسایت خدماتی مجموعه آریامپ به معنی آگاهی و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

هزینه اولیه ثبت سفارش به مبلغ 400.000ریال ، هزینه استعلام سالهای عکسبرداری می باشد. هزینه های عکس هوایی و سایر محصولات جداگانه محاسبه می شود.

  • خرید عکس و نقشه هوایی از این مجموعه بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  • خدمات و تفسیر عکس هوایی انجام شده توسط مجموعه براى استفاده شخصى و عمدتا مشکلات حقوقی مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این مجموعه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. هرگونه استفاده دیگر از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@ariamap.com  درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید. 
  • پنل سفارش عکس و نقشه هوایی که در این وبسایت طراحی شده است در ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این پنل صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش باشد.
  • ارتباط این مجموعه باکاربران ازطریق ariamap و  فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) برقرار می گردد.
  • مجموعه آیمپس به هیچ وجه اطلاعات منحصربه فرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع نماید.

کاربران باید متعهد شوند محصولاتی را که از مجموعه آریامپ خریداری می نمایند را به غیر واگذار ننمایند.

عکس ها و نقشه های هوایی آریامپ با CD هولوگرام دار سازمان نقشه برداری کشور و یا سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح تحویل مشتریان می شود تا از اصالت عکس و نقشه هوایی جهت ارائه به مراجع قضایی با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت نمایید.

ارسال سفارشات شرکت تفسیر نقشه آریاگستر برای مشتریان داخل شهر تهران و کرج توسط پیک انجام می پذیرد و برای سایر استان های کشور عزیزمان از طریق شرکت ملی پست انجام می شود.

هزینه پستی با توجه به شرایط و توافق نامه بین کارفرما و پیمانکار توافقی می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.